Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΕΤΑΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ (ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ) . ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΓΙΑ ΦΘΗΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ . ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ.... ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΑΣΑΦΗ ΦΟΥΜΑΡΑ ΜΕ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ??? ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ Ο "ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΡ ΘΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ???" ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ (ΜΑΛΛΟΝ ΡΗΤΟΡΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Παρουσιάζουμε επιστολή-απάντηση της εταιρείας που κατασκευάζει τον αγωγό ΤΑΡ προς τον Δήμαρχο Καστοριάς - Ραγδαίες οι εξελίξεις για το ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ

KAΣΤΟΡΙΑ - Για πρώτη φορά με την επιστολή που έχει στα χέρια του ο δήμαρχος Καστοριάς Ανέστης Αγγελής βγαίνει μάλλον όλη η αλήθεια για την κατασκευή του αγωγού αλλά και το πως μπορούμε να εξασφαλίσουμε φυσικό αέριο στην Π.Ε Καστοριάς.
Μετά και από αυτή την κρίσιμη επιστολή όλοι καταλαβαίνουν τι δεν έγινε τόσα χρόνια από τους τοπικούς άρχοντες και πολιτικούς.
Ανοίγει μεγάλο θέμα και περιμένουμε και τις αντιδράσεις Περιφέρειας,δήμων και πολιτικών προσώπων.
Διαβάστε αποκλειστικά την επιστολή που έφτασε χθες στον Δήμο Καστοριάς :
Ημερομηνία: 18 Νοεμβρίου 2014
Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επιστολή σας με ημερομηνία 6 Νοεμβρίου 2014, όσον αφορά στο αίτημά σας
προς την εταιρεία ΤΑΡ για την παροχή φυσικού αερίου στον Δήμο Καστοριάς.
Παρακαλούμε επιτρέψτε μας να σάς δώσουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ευκαιρίες πρόσβασης σε φυσικό αέριο που πράγματι προσφέρονται στους Δήμους και τις Κοινότητες που βρίσκονται πλησίον της όδευσης του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (ΑΡ). Η κατασκευή του αγωγού ΤΑΡ θα ενισχύσει την υπάρχουσα υποδομή εντός της Ελληνικής Επικράτειας και κατά συνέπεια θα προσφέρει αυξημένες δυνατότητες στις εταιρείες διανομής να συνδεθούν με τον αγωγό ΤΑΡ και στη συνέχεια να διανείμουν φυσικό αέριο στους τελικούς καταναλωτές.
Με σκοπό την πλήρη ενημέρωσή σας, θα θέλαμε να επεκταθούμε περισσότερο σχετικά με την αλυσίδα του φυσικού αερίου που ξεκινά από τις πηγές εξόρυξης στο Αζερμπαϊτζάν έως και τον τελικό καταναλωτή στην Ελλάδα.
Ο αγωγός ΤΑΡ είναι μέρος του «Νότιου Διαδρόμου Φυσικού Αερίου», που είναι ο νέος διάδρομος που θα μεταφέρει φυσικό αέριο από το Αζερμπαϊτζάν προς την Ευρώπη. Υπάρχουν τρία σχέδια αγωγών κατά μήκος αυτού του διαδρόμου: Ο Αγωγός Νότιου Καυκάσου στο Αζερμπαϊτζάν και τη Γεωργία, ο Αγωγός Φυσικού Αερίου Ανατολίας, στην Τουρκία, και ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TΑΡ) στην Ελλάδα, την Αλβανία και την Ιταλία. Το φυσικό αέριο, το οποίο αρχικά θα μεταφέρεται μέσω αυτού του διαδρόμου, πωλείται από την κοινοπραξία Shah Deniz στο Αζερμπαϊτζάν, μια κοινοπραξία υπό τη διοίκηση και λειτουργία της ΒΡ Plc. και μιας σειράς άλλων μεγάλων εταιρειών ενέργειας. Αυτό το αέριο έχει πωληθεί σε αγοραστές στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου (ΔΕΠΑ) στην Ελλάδα, η οποία έχει αγοράσει αέριο από την Κοινοπραξία Shah Deniz. Οι εν λόγω αγοραστές, όπως η ΔΕΠΑ, με τη σειρά τους, είτε θα χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο, ή θα το πωλούν για βιομηχανική ή οικιακή χρήση. Στην Ελλάδα, το φυσικό αέριο για οικιακή χρήση παρέχεται από τις τοπικές εταιρείες διανομής και παροχής αερίου (ΕΠΑ).
Με την ευκαιρία αυτή, θα θέλαμε επίσης να περιγράψουμε και το υπάρχον εθνικό δίκτυο φυσικού αερίου. Ο κύριος αγωγός (όπως ο ΤΑΡ) είναι ένας αγωγός μεταφοράς φυσικού αερίου υψηλή πίεσης. Κατά μήκος της διαδρομής ενός τέτοιου αγωγού υψηλής πίεσης υπάρχει ένας αριθμός σημείων σύνδεσης που επιτρέπουν στις εταιρείες διανομής να συνδέονται και να παραλαμβάνουν το φυσικό αέριο. Οι εταιρείες διανομής στην συνέχεια εγκαθιστούν σταθμούς μείωσης της πίεσης στα εν λόγω σημεία σύνδεσης οι οποίοι επιτρέπουν την ασφαλή λήψη του αερίου από τον αγωγό υψηλής πίεσης και στην συνέχεια την διανομή του είτε προς το τοπικό δίκτυο διανομής μέσης πίεσης ή απευθείας σε μεγάλους βιομηχανικούς καταναλωτές.
Αυτά τα δίκτυα διανομής έχουν στη συνέχεια επιπλέον σταθμούς που μειώνουν την πίεση του αερίου ακόμη περισσότερο, προτού το φυσικό αέριο τροφοδοτήσει το οικιακό δίκτυο διανομής χαμηλής πίεσης, στο οποίο και συνδέονται οι μεμονωμένες οικίες.
Με σκοπό να υποβοηθήσει την περαιτέρω μελλοντική ανάπτυξη της αγοράς φυσικού αερίου στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων διάθεσης φυσικού αερίου για οικιακή χρήση, ο υφιστάμενος σχεδιασμός του αγωγού ΤΑΡ περιλαμβάνει την τεχνική δυνατότητα επιπλέον σημείων σύνδεσης με το εθνικό δίκτυο φυσικού αερίου, κατά προσέγγιση ένα κάθε 30 χιλιόμετρα.

Συμπερασματικά:
Η όδευση του αγωγού ΤΑΡ μέσω της Βορείου Ελλάδας, αντιπροσωπεύει την ύπαρξη μιας σημαντικής θεμελιώδους υποδομής ενός αγωγού φυσικού αερίου υψηλής πίεσης και υψηλής μεταφορικής ικανότητας, ο οποίος θα διέρχεται πολύ κοντά όχι μόνον από την περιοχή της Καστοριάς, αλλά και από 30 Δήμους συνολικά της Δυτικής, της Κεντρικής και της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Αυτό συνεπάγεται ότι η περαιτέρω ανάπτυξη ενός τοπικού δικτύου μέσης και χαμηλής πίεσης για οικιακή και βιομηχανική κατανάλωση αποτελεί μια πλέον εφικτή και οικονομικά βιώσιμη επιλογή στην περιοχή σας για πιθανούς ιδιώτες ή/και δημόσιους επενδυτές.
Η εταιρεία ΤΑΡ αναγνωρίζει την επιθυμία και τη σημασία για την περαιτέρω ανάπτυξη της εθνικής αγοράς φυσικού αερίου, και συνεργαζόμαστε ενεργά μαζί με τις αρμόδιες αρχές για να διευκολύνουμε αυτή την εξέλιξη.

Το κάνουμε αυτό διότι απαιτείται από την ελληνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία, αλλά βεβαίως και διότι πιστεύουμε ότι η απόλυτα επιτυχημένη υλοποίηση του αγωγού ΤΑΡ προϋποθέτει να κάνουμε το μέγιστο δυνατό στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας ως ιδιωτική εταιρεία, ώστε να είμαστε «καλοί γείτονες» με τις παρακείμενες κοινότητες με τις οποίες ήδη και συνεργαζόμαστε στενά. Αυτό αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα για εμάς και τους μετόχους μας -μια μεγάλη ομάδα εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ενέργειας και έχουν ήδη κατασκευάσει χιλιάδες χιλιόμετρα αγωγών σε όλη την Ευρώπη.
Υπό αυτή την έννοια, συνεργαζόμαστε επίσης στενά με όλους τους τοπικούς φορείς και σε πολλούς άλλους τομείς. Σε συνεργασία με τις τοπικές κοινότητες αλλά και μεμονωμένους ιδιοκτήτες, έχουμε ήδη πραγματοποιήσει -όπου αυτό ήταν τεχνικά εφικτό- πάνω από 120 τροποποιήσεις της διαδρομής του αγωγού σε ανταπόκριση σχετικών αιτημάτων.
Παράλληλα, έχουμε ξεκινήσει τη μελέτη και υλοποίηση ενός προγράμματος κοινωνικών επενδύσεων κατά μήκος της διαδρομής του αγωγού στη Βόρεια Ελλάδα σε στενή συνεργασία με τις περιφερειακές και δημοτικές αρχές για να καθορίσουμε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία ΤΑΡ μπορεί να συμβάλει θετικά στην κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη των γειτονικών περιοχών.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν σημαντικά ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος και προσβλέπουμε στη συνέχιση ενός ενεργού διαλόγου μαζί σας για να εντοπίσουμε και να εκμεταλλευθούμε κατά το δυνατόν όλες τις ευκαιρίες που μας παρουσιάζονται.
Ευελπιστούμε ότι με την παρούσα σας παρείχαμε ορισμένες απαντήσεις, και ότι θα σάς βοηθήσει επίσης σε οποιεσδήποτε μελλοντικές συζητήσεις που προβλέπετε να έχετε με τους τοπικούς ή περιφερειακούς αντιπροσώπους σας ή/και τις ελληνικές εταιρείες φυσικού αερίου.

alphafm.gr

ΠΗΓΗ: http://svouranews.blogspot.com/2014/11/blog-post_591.html#ixzz3JdUnZw2S

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου