Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΖΗΤΩ Η 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

  Ημέρα  ιστορική  και  ίσως  η  πιο  σημαντική  για  την  Ελλάδα  μας . Ημέρα  απελεύθερωσης  από  τον  τουρκικό  ζυγό . Κάθε  χρόνο  τέτοια  μέρα , θυμάμαι  τον  εαυτό  μου  να  αισθάνομαι  περισσότερο  υπερήφανος  από  τις  υπόλοιπες    μέρες  του  χρόνου , που  γεννήθηκα  Έλληνας  . Αισθανόμουν  ότι  πρέπει  να  αποτίσσω  φόρο  τιμής  στους  ήρωες  της  επανάστασης (ΝΑΙ  Σ΄ ΕΚΕΙΝΟΥΣ  ΤΟΥΣ  ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ   ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΥΣ  ΚΑΙ  ΑΓΡΟΙΚΟΥΣ κατά  Πάγκαλον  ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ  ΜΑΣ). Ντυνόμουν  με  τα  "καλά  μου  ρούχα , τα  κυριακάτικα"  και  πήγαινα  να  παρακολουθήσω  με  ψηλά  το  κεφάλι  την  παρέλαση . Το  αισθανόμουν  και  το  ευχαριστιόμουν  κιόλας .
Αυτά  όμως  μέχρι  πέρυσι . Φέτος  κάτι  άλλαξε  μέσα  μου . Δεν  ξέρω  πως  κατάφεραν  οι  σημερινοί  μας  κυβερνώντες  να  καταρρακώσουν  τόσο  πολύ  το  ηθικό  μου !! Αισθάνομαι  ντροπιασμένος , δεν  μούρχεται  να  κρατήσω  το  κεφάλι  μου  ψηλά , νομίζω  θα  με  πάρουν  για  ψώνιο . Πως  άλλωστε  μετά  από  τόσες  συμφορές  που  μου  προκάλεσαν  οι σημερινοί  μου  κυβερνήτες  εμένα   "ΝΑ  ΜΟΥ  ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ  ΕΝΑ  ΕΝΑ  ΧΡΟΝΙΑ  ΔΟΞΑΣΜΕΝΑ  ΣΑΝ  ΤΟ  21" . Θλίψη , καταρρακωμένη  υπερηφάνεια , ηθικό  άστα  να  πάνε !!!! Και  άντε  να  πάω  στην  παρέλαση , μήπως  και  μου  αναπτερωθεί   το  ηθικό ..... Θα  πάρω  θέση  απέναντι  από  τους  "επίσημους" , θα  τους  δω  να  έχουν  φορέσει  το  ψεύτικο  χαμόγελο  ,  να  στέκονται  ευθυτενείς  και  να  "κάνουν  πως  χειροκροτούν"  τις  προσπάθειες  των  παιδιών  να  παρελαύσουν  όσο  πιο  καλά  μπορούν . Θα  βλέπω  την  υποκρισία  τους  και  τον  φαρισαϊσμό  τους  σε  όλο  τους  το  μεγαλείο  και  τα  νεύρα  μου  θα  γίνονται  τσατάλια . Αυτοί  που  έφεραν  την  χώρα  μου  στο  χειρότερο  δυνατόν  σημείο , αυτοί  που  πρόδωσαν  τα  όνειρά  μου  και  ξεπούλησαν  τα  πάντα  στο  ΔΝΤ  και  τους  ξένους  θα  μου  χαμογελούν  με  νόημα , σαν  να  μου  λένε  : " Τόσο  βλάκας  είσαι  σημερινέ  έλληνα  ραγιά  που  αν  και  ξέρεις  ότι  εμείς  σε  προδώσαμε  και  σε  υποδουλώσαμε  στον  ξένο  κατακτητή , πάλι  εδώ  μας  έχεις , στην  εξέδρα  και  στις  επάλξεις  για  να  σε  χαντακώσουμε  ακόμη  περισσότερο  και  εσένα  και  την  ηρωϊκή  σου  πατρίδα (δεν  ξέρω  αν  ποτέ  τους  αισθάνθηκαν  την  σημασία  της  έννοιας  πατρίδα) . Και  θα  τρέξουν  να  συνωστιστούν  όλοι  τους  οι  σημερινοί  προεστοί ,  μπροστά  από  τα  μικρόφωνα  των  καναλιών  για  να  ανυψώσουν  με  λογίδρια - κλισέ   το  φρόνημα  των  υποδούλων  τους , μετά  την  παρέλαση . Θα  παρακολουθώ τους  διάφορους  κολαούζους - γλείφτες  των  πολιτικών  που  θα  προστρέξουν  να  τους  δώσουν  χειραψία  και  να  δείξουν  πόσο  πολύ  τους  εκτιμούν.... Και εμένα  θα  σου  στρίβουν  τα  άντερα , θα  μούρχεται  να  κάνω  εμμετό  με  την  κατάντια  του  νεοέλληνα  οσφυοκάμπτη .....
Μετά  από  τέτοιου  είδους  σκέψεις , με  τι  φρόνημα , με  ποιά  υπερηφάνεια  και  με  ποιά  ηθική  ανάταση  να  πάω  να  παρακολουθήσω  την  παρέλαση ? Κάτι  δεν  μου  πάει  καλά . Ξέχασα  μεμιάς  τους  ήρωες  του  21  και  του  40 , που  φρόντισαν  και  με  την  ζωή  τους  ακόμη  να  μου  παραδώσουν  την  Ελλάδα  ελεύθερη  και  υπερήφανη , αναλογιζόμενος  τους  σημερινούς  την  χώρα  διοικούντες  εφιάλτες  που  πάνε  εκ  νέου  να  παραδώσουν  την  πατρίδα  μου  στον  ξένο  κατακτητή . Πως  άραγε  μπορώ  να  αντιδράσω ? Μήπως  αν  δεν  πάω  στην  παρέλαση  θα  είναι  αντίδραση ? Δεν  νομίζω . Θα  πάω , αλλά  θα  καθήσω  μακριά  τους  για  να  μην  τους  βλέπω . Θα  προσποιηθώ  τον  εθνικά  υπερήφανο , έστω  και  αν  δεν  το  πιστεύω , ελπίζοντας  σε  ένα  μελλοντικό  θαύμα , μήπως  και  οι  επερχόμενες  γεννιές (αυτοί  που  αύριο  θα  παρελαύνουν) , μας  επιφυλάσσουν  εκπλήξεις - νέους  Κολοκοτρώνηδες , Καραϊσκάκηδες , Μπουμπουλίνες!!!!! Γιατί  δυστυχώς  η  δική  μου  γεννιά  είναι  η  μοναδική  στα  χρονικά  που  θα  παραδώσει  στα  παιδιά  της  μια  κοινωνία  σαφώς  χειρότερη  απ΄ αυτήν  που  από  την  προηγούμενη  γεννιά  παρέλαβε .
Εν  κατακλείδι  όμως  :  ΖΗΤΩ  Η  25  ΜΑΡΤΙΟΥ  1821  .  ΤΙΜΗ  ΚΑΙ  ΔΟΞΑ  ΣΤΟΥΣ  ΗΡΩΕΣ  ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ  ΜΑΣ  .  Η  ΕΛΛΑΔΑ  ΠΟΤΕ  ΔΕΝ  ΠΕΘΑΙΝΕΙ  (πόσο  αλήθεια  θα  ήθελα  να  το  πιστεύω  κιόλας  αυτό  το  τελευταίο) . ΕΛΛΗΝΕΣ  ΨΗΛΑ  ΤΟ  ΚΕΦΑΛΙ (εξάλλου  για  παλαβούς  δεν  μας  περνούν  οι  φίλοι  μας  φράγκοι?)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου