Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΑΝ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ - ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

 Γράφει ο Γιάννης Καλαμίτσης Δείτε όλα τα άρθρα του/της
 
 
ΙΟΥΛΙΟΣ! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! Τώρα που γράφω αυτό το κείμενο, κάνει δυνατή ζέστη. Τα ζώα του σπιτιού δεν λένε να σηκωθούν από το μαρμάρινο πάτωμα. Ξαπλωμένα σαν λιπόθυμα, δεν κινούνται καν. Κάπως έτσι νιώθω κι εγώ.

Βαρέθηκα τα πολιτικά. Με κούρασαν οι επαναλαμβανόμενες εκλογικές αναμετρήσεις. Νιώθω μπερδεμένος και χαμένος. Αν και δεν βλέπω φως στην άκρη του τούνελ, ακούω κάποιους να λένε πως το βλέπουν κι άρα περιμένω όπου να ’ναι να έρθει κι ο λογαριασμός. Για κιλοβατώρες που δεν έχω καταναλώσει εγώ, αλλά ο Γιώργος, ο Βαγγέλης και ο Αντώνης, με τα μνημόνια. Και να δεις που θα χρεώνουν και για ΕΡΤ. Για τα κανάλια που τους στήριξαν τόσο δημοκρατικά και αδιάντροπα. Κανονικά θα έπρεπε να χρεώνουν και για το Mega. Εισφορά υπέρ Πρετεντέρη, Καψή και Τρέμη.

Λένε πως πρέπει να μαζέψουν 8,5 δισεκατομμύρια στο άμεσο μέλλον. Από ποιον θα τα πάρουν; Εγώ, πάντως, είμαι ταπί. Τσετούλ, που λένε και στην αργκό.

Η κατάσταση είναι λες και έχει πέσει περονόσπορος. Ο Σαμαράς, της ΝουΔου, κόντεψε να χάσει το μάτι του. Ο Ράπανος, του Σημίτη, μας αποχαιρέτησε, προτού καν μας χαιρετήσει, ορκιζόμενος. Ο Βερνίκος, του Βενιζέλου, ανακάλυψε πως οι οφσόρ εταιρείες που είχε ήταν εμπόδιο στην υφυπουργοποίησή του, και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια. Ο Χατζησωκράτης της ΔΗΜΑΡ παραιτήθηκε από τη θέση του, λόγω υπερβολικής λεκτικής ευκοιλιότητος. Η Ρένα Δούρου, του ΣΥΡΙΖΑ, έπαθε δηλητηρίαση. Ισως να δάγκωσε τη γλώσσα της. Οι ημέρες σταδιακά μικραίνουν και μικραίνουν και οι ελπίδες μου για ένα καλύτερο αύριο.

Ο Ράιχενμπαχ μιλάει για ένα νέο μνημόνιο, το οποίο θα δώσει βαρύτητα σε δομικές αλλαγές. Μάλλον δομικές καταστροφές εννοούν. Βλέπω να με γκρεμίζουν από τα θεμέλια. Και η «Ευρώπη» μιλάει για έναν «επίτροπο», που θα τα επιβλέπει όλα. Ακριβώς όπως στην προηγούμενη δικτατορία κάποιοι είχαν διοριστεί επίτροποι, εδώ κι εκεί, για να επιβλέπουν μέχρι και αθλητικά σωματεία.

Οι περισσότεροι Ελληνες, ερωτηθέντες, δηλώνουν πως δεν θα πάνε διακοπές. Αν κι ούτε κι εγώ θα πάω, εύχομαι σε όσους καταφέρουν να πάνε κάπου και να κάνουν και κάνα μπάνιο, να περάσουν υπέροχα.

Ετσι είμαι εγώ: Ανοιχτόκαρδος και καλόκαρδος!

Γι’ αυτό και, παρά την υπάρχουσα κατάσταση και τα όσα πρόκειται να μας συμβούν, σας εύχομαι να έχετε έναν καλό μήνα.

Τι είπατε; Αμήν; Αμήν, αδέλφια, Αμήν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου