Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

ΤΙ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Σ΄ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΚΟΣΜΟ !!! ΤΕΤΟΙΟ ΜΥΑΛΟ , ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ 141000 ΔΟΛΑΡΙΑ ΜΙΣΘΟ ???? ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΒΟΛΤΑ Η ΚΑΥΜΕΝΗ !!! ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΜΕΓΑΣ GIORGO ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ . ΑΛΛΙΩΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ . ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΟΙ ¨ΑΞΙΕΣ¨ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ !!! ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ ΑΥΞΗΣΟΥΛΑ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ .

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ η Μπιρμπίλη: «Δεν τα βγάζω πέρα με 141.000 δολάρια»

  • Τετάρτη, 09 Απριλίου 2014 - 09:49
ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ η Μπιρμπίλη: «Δεν τα βγάζω πέρα με 141.000 δολάρια»
Βουρκώνει ο κάθε Ελληνας με το δράμα της Τίνας Μπιρμπίλη: Η πρώην υπουργός Περιβάλλοντος και στενή συνεργάτιδα του Γιώργου Παπανδρέου, εργάζεται στο γραφείο του ΟΗΕ στον Ναϊρόμπι και δε τα βγάζει πέρα. Βλέπετε, παίρνει μόνο 141.000 δολάρια το χρόνο.

«Παίρνω μισθό που μου προσφέρει μια σχετική άνεση, (141.227 δολάρια το χρόνο) όμως δίνω πολλά τόσο στο σπίτι όσο και για την ασφάλειά μας. Από την άλλη, είμαι ενθουσιασμένη και με το περιβάλλον της εργασίας μου, και με τα καθήκοντά μου. Συμβαίνουν σπουδαία πράγματα εδώ, παίρνονται μεγάλες αποφάσεις και εγώ είμαι παρούσα σε όλα αυτά. Αποκτώ σημαντικές εμπειρίες» λέει η ίδια μιλώντας στο Πρώτο Θέμα.

Μίλα στο ΠΑΣΟΚ, Τίνα να κανονίσει να πάρεις κι εσύ το κοινωνικό μέρισμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου