Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΜΙΚΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΜΨΗΜΕΙΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ , ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΦΟΡΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ??? ΡΕ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟ ΚΑΙ ΕΚΤΥΦΛΩΤΙΚΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΤΑ ΤΣΙΜΠΛΙΑΣΜΕΝΑ ΣΑΣ ΜΑΤΙΑ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΕΙΤΕ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ . ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ ??? ΟΙ ΜΑΛ...ΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ . ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΙ ΠΑΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΕΠΕΙΘΗΣΕΩΣ !!!

Άνθρακες ο… θησαυρός: Το πυροτέχνημα της Αμφίπολης και το φιάσκο Σαμαρά

ΠΟΡΙΣΜΑ - ΚΟΛΑΦΟΣ: ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΟΙΚΟ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ

Λίγες ημέρες προτού συμπληρωθεί ένας χρόνος από την ανακοίνωση των σπουδαίων ευρημάτων στην Αμφίπολη, επιστημονικό πόρισμα αποκαλύπτει πως το μνημείο ουδεμία σχέση έχει με το βασιλικό Οίκο των Μακεδόνων και πως χρονολογείται στα ύστερα ελληνιστικά χρόνια.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «η Αυγή», η έκθεση αυτοψίας που πραγματοποίησαν έγκριτοι αρχαιολόγοι με πολυετή ανασκαφική εμπειρία στη Μακεδονία, καταδεικνύει πως η χρονολόγηση του μνημείου διολισθαίνει από τον 4ο π.Χ αιώνα στους ύστερους ελληνιστικούς χρόνους, κοινώς το β’ μισό του 2ου – 1ου αιώνα π.Χ. Κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με αυτό που οραματιζόταν η προηγούμενη κυβέρνηση πως τάχα ο τάφος της Αμφίπολης έκρυβε τον διάσημο νεκρό μακεδονικής βασιλικής οικογένειας.
Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός, Νίκος Ξυδάκης, «η έκθεση προέκυψε μετά την αυτοψία στον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο της Αμφίπολης που πραγματοποίησε στις 30 Μαϊου κλιμάκιο του υπουργείου Πολιτισμού».
Η αυτοψία είναι εύγλωττη ως προς το θέμα της κεραμικής και των κινητών ευρημάτων της ανασκαφής αφού, όπως γράφει η «Αυγή» οι ζωγραφικές παραστάσεις των μαρμάρινων επιστυλίων που βρέθηκαν στο δεύτερο χώρο του μνημείου καθώς και η κεραμική από διάφορα σημεία του εσωτερικού του μνημείου χρονολογούνται μεταξύ του δεύτερου μισού του 2ου αιώνα π.Χ ή στις αρχές του 1ου π.Χ αιώνα.
Όμως, και οι Καρυάτιδες και οι Σφίγγες αλλά και τα αρχιτεκτονικά στοιχεία τοποθετούνται στην ίδια περίοδο χρονολόγησης με την κεραμική.
Ή έκθεση - κόλαφος για την τότε κυβέρνηση είναι άλλη μία τρανή απόδειξη πως η όλη ιστορία δεν ήταν τίποτε άλλο παρά επικοινωνιακές πομφόλυγες, άλλο ένα τέχνασμα της κυβέρνησης Σαμαρά να αποπροσανατολίσει την ελληνική κοινή γνώμη από την ανεπαρκειά της στο χειρισμό της οικονομικής κρίσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου