Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

apostolis kastoria είπε:
Πολύ το ευχαριστιέμαι που υπάρχουν κι άλλοι με κριτικό και ελεύθερο πνεύμα στον τόπο μου (που παρεπειπτώντως αγαπώ ιδιαίτερα και τον τόπο μου και τους κατοίκους του). Μην μου φέρνεις όμως σαν παράδειγμα τρανταχτό τον Αβραμόπουλο , όταν μέσα σ΄αυτό το κόμμα , ακόμη και σήμερα προβάλλονται κιόλας ¨στελέχη¨του βεληνεκούς Γιακουμάτου , Βαρβιτσιώτη του νεώτερου (που όταν αποτυγχάνει σαν υποψήφιος δήμαρχος ξαναπέρνει πίσω την ζεστή καρέκλα του βουλευτή) , Κυριάκου , Γιαννόπουλου και πόσων άλλων φωστήρων της πολιτικής !!! Αφού όπως γράφεις είμαστε και συντοπίτες , αναλογίσου λίγο ποιοί γίνονταν και γίνονται βουλευτές , δήμαρχοι , μέλη και πρόεδροι τοπικών επιτροπών και πες μου με ειλικρίνια αν είσαι υπερήφανος ή έστω και υποφερτά ικανοποιημένος με την αντιπροσώπευση αυτού του κόμματος σ΄αυτόν τον τόπο . Πες μου ειλικρινά αν πιστεύεις ότι όλοι αυτοί οι “υπέροχοι” αντανακλούν το επίπεδο του καστοριανού λαού και μπορούν να θεωρηθούν οι”καλύτεροι” για να τον αντιπροσωπεύουν . Δυστυχώς στηρίζονται στον ωχαδερφισμό μας και επιβιώνουν πολιτικά .Ο καλύτερος χαρακτηρισμός τέως και νυν θα ήταν το “ανεπαρκής” ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!. (Κάπως έτσι νομίζω συμβαίνει και στις άλλες περιοχές της πατρίδας μας και στα δύο μεγάλα κόμματα γιαυτό και φτάσαμε εκεί που φτάσαμε).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου