Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΛΑΜΙΤΣΙΟΣ ΛΟΓΙΚΗ - ΣΥΜΠΛΕΩ ΑΠΟΛΥΤΑ - ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ!!!!!!!!!!!!

 Γράφει ο Γιάννης Καλαμίτσης Δείτε όλα τα άρθρα του/της
 
 
ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ εγωιστικό, αλλά δεν μπορώ να μη σας ομολογήσω πως είμαι μια ιδιοφυΐα. Για να καταλάβετε τι εννοώ, σας διαβεβαιώ πως μπορώ να τετραγωνίσω τον κύκλο. Και μάλιστα πανεύκολα. Παίρνω ένα στρογγυλό λαστιχάκι και το ξαπλώνω πάνω σε ένα τραπέζι. Στη συνέχεια βάζω μέσα στο λαστιχάκι τον αντίχειρα και τον δείκτη και των δύο χεριών. Μετά ανοίγω τα δάχτυλα με τέτοιο τρόπο ώστε να σχηματισθεί ένα τετράγωνο. Ιδού η μεγαλοφυής λύση!

Αλλο ένα δείγμα της ιδιοφυΐας μου είναι το ότι, ξέροντας με τι κοπρόσκυλα έχω να κάνω, γέμισα πετρέλαιο από πέρυσι, τότε που η τιμή του λίτρου ήταν κάτι λιγότερο από ένα ευρώ. Σε κάθε λίτρο που καίω τώρα, κερδίζω 40 λεπτά του ευρώ.

Είμαι ή δεν είμαι ιδιοφυΐα!

Κι όμως! Ερχονται στιγμές και περιπτώσεις που ακόμα και μια αναγνωρισμένη ιδιοφυΐα κολλάει. Μου είναι αδύνατον να λύσω το πρόβλημα του γιατί χαίρονται ο Σαμαράς και ο Στουρνάρας. Προσπαθώ να αναλύσω τι μπορεί να σημαίνουν αυτά τα 44 δισ. που κάποια στιγμή θα μπουν στα ταμεία μας, πέραν του ότι θα μεγαλώσει κι άλλο το χρέος μας. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα μας δώσουν μεν χρήματα, εφόσον όμως θα έχουμε πρωτίστως αγοράσει σε προκαθορισμένες τιμές τα ομόλογά μας που κυκλοφορούν σε χέρια τρίτων.

Ο Σαμαράς μιλάει για μια επιτυχία, την οποίαν μοιράζονται όλοι οι Ελληνες. Δεν καταλαβαίνω πώς θεωρείται επιτυχία το να σου μειώνουν μισθούς και συντάξεις και να σε στέλνουν στην ανεργία, επειδή δανείζονται 44 δισ. που θα χρειαστούν τριάντα χρόνια για να εξοφληθούν. Αν λάβουμε υπόψη μας πως σήμερα χρωστάμε ήδη πάνω από 340 δισ., μου είναι αδύνατον να καταλάβω πότε στο διάολο θα ξοφλήσουμε.

Επειδή όμως είμαι μια ιδιοφυΐα, ξέρω κάτι που ίσως να το ξέρουν και μερικοί άλλοι. Ξέρω πως δεν υπάρχει περίπτωση να ξοφλήσουμε, ακόμα κι αν πουλήσουμε ό,τι περιουσιακό στοιχείο έχουμε και δεν έχουμε.

Η μόνη λύση είναι να πουλήσουμε αυτούς που μας ξεπουλάνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου