Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ Η ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ????

 
 Τις  τελευταίες  μέρες  παρακολουθούμε  από  τον  τοπικό , έντυπο  και  ηλεκτρονικό   τύπο ,  μια  μάχη  χαρακωμάτων  μεταξύ   τοπικών   βουλευτών  της  τρικομματικής  κυβέρνησης  και  της  τοπικής  οργάνωσης    της  αξιωματικής  αντιπολίτευσης  (ΣΥΡΙΖΑ) , περί  του  αν  η  περιοχή  μας  είναι  ευνοημένη  η  όχι  από  την  εφαρμογή  του  σχεδίου  ΑΘΗΝΑ . 
  Χωρίς  να  θέλω  να  πάρω  θέση  για  το  ποιός  έχει  δίκαιο  και  ποιός  όχι , θέτω  ορισμένα  ερωτήματα  στον  εαυτό  μου  και  προσπαθώ  να  δώσω  μόνος  μου  απαντήσεις . 
-  Μου  ζητούν  να  ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ  , γιατί  μου  λένε  ότι  ΚΑΤΟΠΙΝ  ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ  ΤΟΥΣ  ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ   να  παραμείνει  στην  Δυτική  Μακεδονία  (ΚΟΖΑΝΗ - ΦΛΩΡΙΝΑ) το  Πανεπιστήμιο  Δυτικής  Μακεδονίας . 
 Ε  ΚΑΙ  ???  Στα  πλαίσια  λέει  της  περιβόητης  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ , "πάλεψαν"   5  κυβερνητικοί  βουλευτές   ΟΛΩΝ  των  νομών  της  Δυτικής  Μακεδονίας (και  μεταξύ  αυτών  και  της  Καστοριάς  φυσικά) ,  προκειμένου το  Πανεπιστήμιο  να  παραμείνει  σε  Κοζάνη  και  Φλώρινα . Η  πόλη  μου  η  Καστοριά  δεν  εμπίπτει  και  πάλι  στην   περιφερειακή  συνείδηση ? Το  είχα  προβλέψει  και  τότε  πού  όλοι  πίστευαν  ότι  θα  κλείσει   το  Πανεπιστήμιο , ότι  οι  Κοζανίτες  με  όλους  τους  υπόλοιπους  Δυτικομακεδόνες  δεν  θα  άφηναν  να  φύγει  το  Πανεπιστήμιο . Τότε  απευθυνόμουν  στους  δικούς  μας  (Καστοριανούς)  αρμόδιους  και  τους  ζητούσα  επίμονα  να  θέσουν  μέσα  σε  όλο  το  πακέτο   της  διεκδίκησης  και  την  ίδρυση  της  ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ  ΣΧΟΛΗΣ  ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ (σχολή  φάντασμα  που  όμως  είχε  φτάσει  σε  σημείο  να  ΙΔΡΥΘΕΙ  με  προεδρικό  διάταγμα    και  αφού  ξοδεύτηκαν  και  κάποια  εκατομύρια  ευρώ  για  να  εξασφαλιστούν  οι  απαιτούμενες  υποδομές) . ΦΩΝΗ  ΒΟΩΝΤΟΣ  ΕΝ  ΤΗ  ΕΡΗΜΩ  ως  συνήθως . Πολυτέλειες  θα  κοιτάμε  τώρα  ?  θα  σου  πουν . Εδώ  πρέπει  να  διασφαλίσουμε  τα  "κεκτημένα"  Κοζάνης  και  (άντε)  και  Φλώρινας . Με  την  Καστοριά  θα  ασχολούμαστε  τώρα ? Ε  ΛΟΙΠΟΝ  ΚΑΙ  ΕΓΩ  -  Ο  ΔΗΜΟΤΗΣ  ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ - ποιόν  λόγο  έχω  για  να  ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ ? Αν  σας  ακούσω  και  ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ  ΜΑΖΙ  ΣΑΣ  ,  ΔΕΝ  ΘΑ  ΕΙΜΑΙ  ΓΙΑ  ΤΑ  ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ? Δεν  το  θέλω  και  δεν  θα  το  κάνω .
-  Μου  ζητούν  να  ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ  λέει , γιατί  παραμένει  το  ΤΕΙ  Δημοσίων  Σχέσεων  και  Επικοινωνίας . Τι  λέτε  καλέ ? ΜΕΓΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ  που  αφήνουν  το  παραπάνω  τμήμα  ΤΕΙ  στην  πόλη  μου . ΕΠΡΕΠΕ  να  μας  το  πάρουν  κι  αυτό !!!!!!!  Συγχαρητήρια  στους  "αρμόδιους"  για  την  κατάκτησή  τους . Ε  ΟΧΙ  ΛΟΙΠΟΝ , ΔΕΝ  ΘΑ  ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ  ΜΑΖΙ  ΣΑΣ  ΓΙΑΤΙ  ΔΕΝ  ΘΕΛΩ  ΝΑ  ΕΙΜΑΙ  ΓΙΑ  ΤΑ  ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ .
-  Μου  ζητούν  να  ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ μαζί  τους  γιατί  λέει  το  τμήμα  Διεθνούς  Εμπορίου , ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ  να  το  εντάξουν  στις  διατάξεις  της  ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ . Δηλαδή  πρέπει  να  ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ  γιατί  το  επί  χρόνια  λειτουργόν  στην  πόλη  μου  τμήμα  σε  τρία  χρόνια  θα  παύσει  να  υφίσταται . Ε  ΟΧΙ  ΛΟΙΠΟΝ , ΔΕΝ  ΘΑ  ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ  ΜΑΖΙ  ΣΑΣ  ΓΙΑΤΙ  ΔΕΝ  ΘΕΛΩ  ΝΑ  ΕΙΜΑΙ  ΓΙΑ  ΤΑ  ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ .
-  Μου  ζητούν  να  ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ   γιατί  το  τμήμα  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  παραμένει  στην  Καστοριά  και  αναβαθμίζεται . Εγώ  όμως  διαβάζω  ότι  στα  Γρεβενά  (τοπικοί  βουλευτές  και  γρεβενιώτικα  blogs)  πανηγυρίζουν ,   γιατί  λένε , αυτοί  θα  αποσπάσουν  1000  φοιτητές  από  το  ανωτέρω  τμήμα . Ας  διευκρινιστεί  πρώτα ,  καλύτερα  το  θέμα , γιατί  τώρα  τελευταία  άλλα  μας  λένε  , άλλα  καταλαβαίνουμε  και  για  άλλα  πανηγυρίζουμε
Εγώ  πάντως  όπως  και  να  έχει  το  πράγμα  ΑΡΝΟΥΜΑΙ  ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ  ΝΑ  ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ  ΓΙΑ  ΠΑΡΑΜΟΝΗ  (ΕΣΤΩ)  ΤΜΗΜΑΤΟΣ  (κεκτημένο)  ΓΙΑΤΙ  ΔΕΝ  ΘΕΛΩ  ΝΑ  ΕΙΜΑΙ  ΓΙΑ  ΤΑ  ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου