Κυριακή 26 Μαΐου 2013

ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙΣΑ ΑΛΛΑ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΚΑΙ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ...... ΠΙΑΣΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΨΤΟ .....

 Γράφει o Γιάννης Καλαμίτσης Δείτε όλα τα άρθρα του/της
Η ΤΕΛΕΤΗ της Αναστάσεως του Ιησού Χριστού πέρασε, αλλά η λέξη «Ανάσταση» θα ακουσθεί και θα ακούγεται πάρα πολλές φορές μέχρι του χρόνου. Πολλοί θα λένε επειδή είναι λίγο μόδα, λόγω της καταστάσεως, για την ανάγκη να δούμε την Ανάσταση της χώρας. Αλλοι, όχι τόσο φιλόδοξοι, θα ζητάμε πολλές μικρότερης βαρύτητος Αναστάσεις. Μικρότερης βαρύτητος μεν, ιδιαίτερης σημαντικότητος δε.

Ισως να έχετε ακούσει κάποιον να λέει: «Ετσι και κερδίσω το Λόττο, θα κάνω Ανάσταση!». Είναι και αυτή μια μικρή, αλλά σωτήρια Ανάσταση. Υπάρχουν όμως και άλλες. Τρεις φορές την εβδομάδα διανύω μια διαδρομή, το τελευταίο χιλιόμετρο (περίπου) της οποίας είναι όλο λακκούβες. Μια απόσταση κατά τη διάνυση της οποίας αφενός μεν σταδιακώς καταστρέφεται η ανάρτηση του αυτοκινήτου, αφετέρου ξεκαρτινιάζονται τρεις ή τέσσερις σπόνδυλοί μου. Διανύω ένα χιλιόμετρο και είμαι για σπονδυλοδεσία! Επανειλημμένως, συλλαμβάνω τον εαυτό μου να σκέπτεται πως έτσι και ο δήμος Βριλησσίων αποφασίσει να περάσει αυτό το χιλιόμετρο με ένα καινούργιο στρώμα ασφάλτου, θα κάνω Ανάσταση.

Προσδοκώ Ανάσταση και στο θέμα της σύνταξής μου. Ετσι και μου χορηγηθεί μέσα σε έναν χρόνο από την υποβολή της Αιτήσεως, θα την κάνω την Ανάσταση. Οταν θα φτάσει η ημέρα που δεν θα μου πίνει το κράτος το οικονομικό μου αίμα με το μπουρί της σόμπας, μόνο και μόνο για να σπαταλήσει τα χρήματα σε μη παραγωγικές «επενδύσεις» (θιάσους, «καλλιτέχνες» γενικώς και ενισχύσεις κομμάτων), θα κάνω Ανάσταση.

Ετσι και ψηφιστεί ένας εκλογικός νόμος που να μην κλέβει τις ψήφους των πολιτών, με τα κόλπα της δεύτερης και της τρίτης κατανομής, εγώ θα κάνω Ανάσταση και, κατά πάσαν πιθανότητα, θα αναστηθεί και η πάσχουσα Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.

Ετσι και ένας πρωθυπουργός κάνει πραγματικότητα όσα είχε υποσχεθεί προεκλογικώς, θα κάνω Ανάσταση. Κι ίσως να είναι η αφορμή για να κάνει Ανάσταση και το νεκρό από χρόνια πολιτικό μας σύστημα.

Ετσι και ξεπεράσουμε τους φόβους μας και σηκωθούμε από τους καναπέδες, για να κατέβουμε στους δρόμους όχι απλώς για να φωνάξουμε, αλλά για να συγκρουσθούμε, θα κάνω εγώ Ανάσταση, αλλά θα είναι και η τελευταία ευκαιρία για την Ανάσταση της χώρας. Κάτι που όλοι ευχόμαστε με τα λόγια αλλά δεν επιδιώκουμε με πράξεις.

Κι όπως λέει και μια παροιμία: «Με τα λόγια άρες μάρες, με τις πράξεις κουλαμάρες!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου