Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ . ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ . ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΑΜΙΤΣΗ......... ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ 600 ΔΙΣ !!!!!!!!



 Γράφει ο Γιάννης Καλαμίτσης Δείτε όλα τα άρθρα του/της
 
 
EΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΦΤΟΥΔΑΚΙΑ και ψάχνω κάπου να τα επενδύσω. Υπάρχουν μερικές σκέψεις, αλλά δεν ξέρω ποια να επιλέξω, γι’ αυτό και ζητώ τη βοήθειά σας. Τα λεφτά που μου περισσεύουν είναι ένα μικροποσόν, κοντά στα δεκάμισι δισεκατομμύρια.

Μια σκέψη είναι να τα δώσω στο Ειδικό Ταμείο που είχε ανοίξει ο τότε πρόεδρος της Βουλής, ο κύριος Φίλιππος Πετσάλνικος. Επειδή, μετά τη δημιουργία του Ειδικού αυτού Ταμείου, μόνο εκείνη η γιαγιά, με τα δύο εγγονάκια, που την έδειξαν και στα δελτία των τηλεοπτικών ειδήσεων, προσήλθαν να καταθέσουν τον «οβολό» τους, δηλαδή το περιεχόμενο των κουμπαράδων των παιδιών, το συζητώ το να βοηθήσω. Βεβαίως ήδη «βοηθώ» τους «μη έχοντες», πληρώνοντας, μαζί με τους φόρους κι ένα ξεχωριστό χαράτσι, το οποίο μου επιβάλλεται, αλλά δεν έχω μάθει ακόμη σε ποιους πάνε αυτά τα χρήματα.

Μια δεύτερη σκέψη είναι να δώσω αυτά τα χρήματα στον διορισμένο υπουργό Οικονομικών κύριο Στουρνάρα, ώστε να τα δώσει κι αυτός, με τη σειρά του, στην τρόικα και να καθαρίσουμε. Βεβαίως, η τρόικα ζητά εντεκάμισι δισεκατομμύρια κι εγώ έχω μόνο δεκάμισι, αλλά είμαι σίγουρος πως το ένα που υπολείπεται θα το βρει. Τόσοι και τόσοι πλούσιοι χαμηλόμισθοι και συνταξιούχοι υπάρχουν! Ας πάρει κάτι κι από αυτούς.

Τρίτη σκέψη είναι να τα στείλω, με κάποιο τρόπο, σε μία από εκείνες τις ευρωπαϊκές χώρες, που δίνουν 5,5% σε τόκο. Το έχουν κάνει κι άλλοι πολλοί, τα ονόματα των οποίων εισέτι αγνοούνται. Και θα αγνοούνται για πάντα!

Τέταρτη σκέψη, να δώσω τα χρήματά μου σε κάποιον κύριο Καρούζο, του οποίου την ύπαρξη αγνοούσα έως την περασμένη Κυριακή, αλλά τώρα τον έμαθα, κι έμαθα και το ότι αναλαμβάνει επενδύσεις για λογαριασμό τρίτων. Μου το είπε -μέσω της καταθέσεώς του στον εισαγγελέα- κάποιος κύριος Λιβανός. Το ποιανών τα χρήματα επένδυε, θα γίνει, λένε, γνωστό όταν τελειώσουν την έρευνά τους οι αρμόδιες Αρχές. Να δώσω, λοιπόν, τα λεφτά στον Καρούζο και να μου τα τοποθετήσει σε ακίνητα.

Τελευταία σκέψη είναι να αγοράσω τον Καραγκούνη από την αγγλική Φούλαμ, που τον πήρε τσάμπα, και να τον φέρω στον Παναθηναϊκό. Δυστυχώς, φοβάμαι πως ο Καραγκούνης δεν θα θέλει να γυρίσει στον ΠΑΟ. Το φοβάμαι. Οπως φοβάμαι και το πώς οι αρμόδιες Αρχές δεν θα επιβεβαιώσουν ποτέ την εμπλοκή κάποιων σε κύκλωμα ξεπλύματος χρημάτων.
Εσείς, τι λέτε να τα κάνω τα λεφτά μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου