Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

ΑΝΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΥΡΟΛΟΓΟ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ .

Πρώτη αποχώρηση από το Ποτάμι ο Νίκος Δήμου

Η τοποθέτηση του «αιρετικού» Νίκου Δήμου, με την οποία χαρακτήρισε ειδωλολατρικό σύμβολο το Αναστάσιμο Φως, τον «έβγαλε» στις όχθες του Ποταμιού.

Ο ίδιος ο συγγραφέας ανακοίνωσε την παραίτησή του από το κόμμα, με ανάρτηση στο ιστολόγιό του Doncat υπό τον τίτλο «Σύντομη Πολιτική Σταδιοδρομία». Όπως εξηγεί, το ασυμβίβαστο μεταξύ «ανένταχτου διανοούμενου» και «κόμματος» επικυρώθηκε.
«Έγραψα κάτι το αντικληρικόν, ξεσηκώθηκαν τα Μέσα και ο αρχηγός αναγκάστηκε να «κρατήσει αποστάσεις» (ή, όπως έγραψε άλλο Μέσο, «με άδειασε»)», σημειώνει ο Νίκος Δήμου στην ίδια ανάρτηση για να προσθέσει: «Κι εγώ, ως όφειλα, έστειλα την παραίτησή μου. Δεν πήρα απάντηση, άρα έγινε δεκτή».
Υπενθυμίζει ότι ήταν «σκέτο μέλος» αλλά προσθέτει «είχα αναγγελθεί με την πρώτη ομάδα, το όνομά μου είναι γνωστό και τα Μέσα με ταύτισαν. Κι έτσι βρήκαμε τον μπελά μας και εγώ και το κόμμα».
Και καταλήγει: «Εξακολουθώ να στηρίζω το Ποτάμι και να πιστεύω στον Σταύρο Θεοδωράκη. Λυπάμαι που άθελά μου του έκανα ζημιά. Αλλά ήταν πια πολύ αργά για να αλλάξω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου